Trainen een dagtaak

Trainen een dagtaak

Trainen is voor veel mensen een dagtaak, om maar een beetje in vorm te blijven, of om gewoon goed inzetbaar te blijven voor hun werk. Deze training hoeft echter niet erg veel van onze tijd te kosten.

Heb jij ook een dagtaak aan het op peil houden van de lichamelijke conditie?
Net als veel van je lotgenoten, ga jij op pad naar de sportschool, waar je met z’n allen de lessen volgt om via de instructies van de sportinstructeur, jezelf in het zweet te werken. Hier is op zich niets mis mee, wanneer je als doel hebt je uithoudingsvermogen te verbeteren. De spieropbouw laat met deze oefeningen echter te wensen over!

Een groot deel van de sportschoolgangers ondervindt klachten aan het bewegingsapparaat, wat in een groot deel van de gevallen gerelateerd is aan een overgewicht. Dit kan in verschillende vormen zijn; bijvoorbeeld in lichte vorm, waar de buik een obstakel begint te vormen, of in ernstiger vorm waar er meerdere medische klachten de kop op steken.

Zelf heb ik de knop omgezet, bij het punt van 96 kilo, waar mijn buik een ernstig obstakel werd, en ik belemmerd werd in het uitvoeren van mijn werkzaamheden. Dit met name als ik tijdens mijn werk als chauffeur, een pakket, of spanband moest oppakken van de laadvloer van de vrachtwagen.

Mijn achtergrond

Op het moment dat ik dit schrijf, heb ik ruim 17 jaar geleden de opleiding tot sportmasseur afgerond, waaronder het onderdeel fysiologie, wat daar een belangrijk onderdeel van uitmaakt. De kennis betreffende de processen in het lichaam, waaronder de energie verwerking, en de vetverbranding. Vet is één van de grootste energie leveranciers, maar ook een stof die het lichaam makkelijke opslaat, als reserve brandstof.

Deze kennis heb ik gebruikt om een programma te ontwikkelen en trainen, waarbij ons lichaam meer vet gaat verbranden, zonder de hele dag te hoeven trainen. Dit programma heeft er voor gezorgd dat ik 14 kilo vet ben kwijt geraakt in 8 weken, zodat mijn buik geen obstakel meer vormde. Het beste van dit programma was, dat het eenvoudig is vol te houden!

Blijvend resultaat!

Het programma biedt de mogelijkheid gewicht te verliezen binnen 8 weken, echter het grote geheim ligt in de gewoonten, die je hierbij aanleert. Deze zijn eenvoudig vol te houden waardoor het geen dieet is, wat een beperkte tijd wordt gevolgd, waarna je in het jo-jo traject beland, maar je definitief vaarwel zegt tegen overgewicht, en dit met slechts drie keer 30 minuten trainen per week.

Wil jij nu beginnen, en direct GRATIS het Trainingsschema voor een beter uithoudingsvermogen ontvangen?
Dan kan nu via deze knop

Ontvang het Trainingsschema